Mariusz Przybył
CEO
Dzięki 25-letniemu doświadczeniu w konstruowaniu mechanizmów marek Mariusz jest jednym z najbardziej doświadczonych ekspertów w Polsce. Wykorzystuje swoją wiedzę kulturoznawczą i semiologiczną, stawiając marki w centrum strategii biznesowej i marketingowej. Pracował dla największych polskich marek: Tyskiego, Żywca, Żubra, Lotto, Reserved, Empiku, mBanku, WP, Żabki – by wymienić tylko kilka.
Specjalizuje się w:
- wykrywaniu ściemy, uspójnianiu systemów wartości, nadawaniu prawdziwych i poruszających znaczeń marce
- osobowości i pozycjonowaniu marki – integracji jej tożsamości i strategii działania
- języku graficznym – jego gramatyce i retoryce
Chce, żebyś wiedział/a:
- każda firma może mieć świetną markę
- dobry branding jest podstawą efektywności (członek jury Effie)
- odkrywanie osobowości marki wyzwala ogromną energię i daje ogromną radość
