fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Cymes Tłocznia

Dowozimy świeżość

Victoria Cymes jest obecna na rynku od 1989 roku, konsekwentnie wzmacniając swoją kluczową wartość: świeżość. Jej flagową ofertę stanowią soki ze świeżej marchewki o krótkim terminie przydatności do spożycia. Lata obecności na rynku to również czas organicznego rozwoju portfolio, wprowadzania nowych smaków oraz wejścia w kolejne kategorie produktowe, takie jak smoothie i lemoniady.
Naszym wyzwaniem było uporządkowanie rozbudowanej oferty, a także przeprowadzenie transformacji marki – od wizerunku marki producenckiej do w pełni zorientowanej na konsumenta marki parasolowej pod nowym szyldem Tłocznia Cymes.
Rebranding objął także zmianę i ujednolicenie nazewnictwa: od teraz to już nie Cymes, nie Victoria Cymes, lecz właśnie Tłocznia Cymes. Proces zmian musiał zostać przeprowadzony z wyjątkową uważnością i szacunkiem dla dotychczasowej historii – tak, aby nie utracić zaufania konsumentów i autentyczności, która przez lata stanowiła fundament marki. Zależało nam, by nie zatracić tego, co ludzie w Cymesie lubili i cenili.

Inspiracją dla koncepcji kreatywnej stała się opowieść o codziennym wyzwaniu, jakim jest dostarczanie świeżo tłoczonego soku marchewkowego do sklepów jeszcze przed śniadaniem. To właśnie ta historia zainspirowała BIG IDEA, wyrażoną hasłem „Dowozimy świeżość”. Jest ono jednocześnie obietnicą marki wobec konsumentów, osią komunikacyjną, punktem wyjścia do projektowania systemu identyfikacji.

Symbolicznie koncept ten reprezentuje ikona owocowo-warzywnej ciężarówki, widoczna na opakowaniach flagowej linii Soków Dnia. Marka obiecuje codzienną dawkę świeżości i przyjemności – bo z badań wiemy, że właśnie o poranku najchętniej sięga się po soki Cymes.
Marchewkowe DNA Cymesa zostało subtelnie wpisane w litery tworzące nowy logotyp Tłoczni Cymes. W znaku zdecydowaliśmy się także uwzględnić rok założenia marki – 1989, by podkreślić doświadczenie i dziedzictwo.
Dla szerokiego portfolio opracowaliśmy spójny i elastyczny system opakowań. Szczególną rolę odgrywa w nim typografia – charakter poszczególnych linii produktowych oddaje zarówno smak, jak i osobowość danej kategorii.
Największym sukcesem tego rebrandingu jest to, że nowa marka wydaje się naturalną kontynuacją tej, którą konsumenci już znali i lubili. Potwierdzają to spontaniczne reakcje zarówno pracowników tłoczni, jak i konsumentów: „Ona chyba zawsze taka była”.

Inspiracją dla koncepcji kreatywnej stała się opowieść o codziennym wyzwaniu, jakim jest dostarczanie świeżo tłoczonego soku marchewkowego do sklepów jeszcze przed śniadaniem. To właśnie ta historia zainspirowała BIG IDEA, wyrażoną hasłem „Dowozimy świeżość”. Jest ono jednocześnie obietnicą marki wobec konsumentów, osią komunikacyjną, punktem wyjścia do projektowania systemu identyfikacji.

Dominika Sikora, Senior Brand Consultantka BNA

Symbolicznie koncept reprezentuje ikona owocowo-warzywnej ciężarówki, widoczna na opakowaniach flagowej linii Soków Dnia. Marka obiecuje codzienną dawkę świeżości i przyjemności – bo z badań wiemy, że właśnie o poranku najchętniej sięga się po soki Cymes.