fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Gratka

Klucz do nowego świata nieruchomości

  • Brand identity
  • Brand design
  • Design system
  • UI i UX design
  • Digital product design
  • Digital brand manual

Portale nieruchomościowe są w Polsce przytłaczająco poważne – albo technicznie eksperckie, albo patetyczne w snuciu wizji szczęśliwego życia. Nowa Gratka też opowiada historię o szczęściu. Ale nie tym szczęściu. Nie o idylli życia w wymarzonym mieszkaniu. Raczej o tym szczęściu, które trzeba mieć w poszukiwaniach. I któremu można pomóc korzystając z licznych udogodnień oferowanych w serwisie – od interaktywnych map, przez asystenta AI, aż po wygodne filtry.

Nowy brand design pomaga wyróżnić markę w kategorii. Gratka nabiera odważnego, optymistycznego, nieco zabawnego charakteru.

Brelok w nowym logo sprytnie łączy dwie najważniejsze kategorie ogłoszeń. W końcu to przekazanie kluczy pieczętuje sukces poszukiwań mieszkania lub auta.

W systemie pojawia się też piesek znany z dawnej komunikacji, tym razem w roli przyjaznego Asystenta AI, węszącego oferty razem z nami. Bo wbrew pozorom, wcale nie chcemy by ktoś mieszkanie znalazł za nas, tylko z nami.

I tak powstała Gratka, zbudowana na dotychczasowych zasobach marki, a zupełnie nowa. Digitalowa, wyrazista, energiczna.

W Gratce z dawnego Brand Hero stworzyliśmy postać pieska-pomocnika AI, który ociepla markę w kategorii. To jeden z tych projektów, gdzie rezultat pracy strategicznej i kreatywnej przenosi markę do innej ligi.

Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA