fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Nano

Seamless Convenience Technology

  • Big Idea
  • Brand Design
  • 3D & Motion Design
  • Brand Manual
  • Brand Experience

Żabka Group, rozwijając swój ekosystem convenience, chciała stworzyć markę, która na nowo zdefiniuje doświadczenie zakupów. Tak powstało Nano – technologia z systemem kamer i algorytmów AI, która automatycznie rozpoznaje zakupione produkty i dokonuje płatności po wyjściu, pozwalając klientowi po prostu wejść do sklepu i wziąć to, czego potrzebuje.

Pracując nad Nano, zrozumieliśmy, że tradycyjny retail stoi w sprzeczności z ideą wygody… kolejki, kasy i ograniczone godziny otwarcia nie mają z nią nic wspólnego. A co, gdyby zakupy były tak łatwe, że aż niezauważalne? Albo po prostu po drodze – w miejscach, gdzie tradycyjne sklepy nie mogą istnieć? Tak narodziła się definicja marki jako modern convenience plug-in – technologii, która potrafi zamienić każdy sklep w autonomiczny punkt sprzedaży, niezależnie od miejsca i asortymentu.

Tożsamość wizualna opiera się na metaforze inteligentnego systemu, który czuwa w tle: zawsze aktywny, dostępny 24/7, niewidoczny, ale obecny. Logo ze świetlistą wstęgą symbolizuje nieustanny ruch i “czuwanie” technologii reagującej na potrzeby użytkownika. Język graficzny marki jest jasny i minimalistyczny, dzięki czemu pozostaje zrozumiały i dostępny. Subtelnie przemyca motyw wstęgi w kompozycjach i detalach, tworząc spójny, nowoczesny system, który – tak jak sama technologia Nano – działa bez wysiłku.

Koncept przełożyliśmy na kompletny brand experience, który – niczym wtyczkę – można podłączyć do dowolnego sklepu. Od ekranów logowania, aplikacji i powiadomień, przez wnętrze sklepu – cenówki, instrukcje, wayfinding, digital signage – aż po komunikację zewnętrzną i kierunek interior designu. Marka ma wspólną logikę działania i estetykę, widoczną w każdym punkcie styku.

Nano to symbol inteligentnej, ludzkiej technologii, która poszerza możliwości retailu i redefiniuje pojęcie wygody.

Tożsamość wizualna opiera się na metaforze inteligentnego systemu, który czuwa w tle: zawsze aktywny, dostępny 24/7, niewidoczny, ale obecny. Logo ze świetlistą wstęgą symbolizuje nieustanny ruch i “czuwanie” technologii reagującej na potrzeby użytkownika. Język graficzny marki jest jasny i minimalistyczny, dzięki czemu pozostaje zrozumiały i dostępny. Subtelnie przemyca motyw wstęgi w kompozycjach i detalach, tworząc spójny, nowoczesny system, który – tak jak sama technologia Nano – działa bez wysiłku. Koncept przełożyliśmy na kompletny brand experience, który – niczym wtyczkę – można podłączyć do dowolnego sklepu.