Plant Hunter
Roślinne łowy, roślinna rewolucja
- Strategia
- Big idea
- Naming
- Tone of voice
- Brand design
- Packaging
Jak stworzyć w pełni roślinną markę, która udowodni, że wegejedzenie może być równie apetyczne i sycące, co mięsne? Z takim wyzwaniem przyszła do nas sieć sklepów Żabka, która w ostatnich latach intensywnie rozwija asortyment produktów bezmięsnych. Aby przekonać nieprzekonanych, stworzyliśmy pełnowartościowy koncept marki: od big idea, przez nazwę, design i packaging, po brand talk. Tak powstał Plant Hunter.
Plant Hunter to koncept brandingowy obejmujący świat wizualny marki, jej atrybuty, sposób opowiadania historii. Przewrotna nazwa-postać Huntera – myśliwego, łowcy, polującego nie na zwierzęta, ale na rośliny – uosabia markę i jej produkty: skomponowane wyłącznie ze składników roślinnych, a w smaku nieodbiegające od mięsnych odpowiedników.
Marka zdobyła II miejsce w kategorii Roślinny Game Changer 2021 roku w plebiscycie RoślinnieJemy.



Wyposażyliśmy Plant Huntera w strzałę, atrybut wizualny marki, symbolizującą polowanie na najlepsze składniki – roślinnie nadziane produkty. To dynamiczność i świeżość, które napędzają całą markę.


Język – tone of voice – którym posługuje się marka, korzysta ze słów związanych z polowaniem. Nośność idei stała się również kanwą dla komunikacji reklamowej.


Stworzyliśmy koncept, gdzie humor i zabawa słowem przeplatają się z wyróżnialną architekturą opakowań i oryginalnym designem, które z łatwością funkcjonują w różnych kategoriach produktowych Plant Huntera. Cieszymy się też, że marka znajduje uznanie w oczach coraz szerszego grona konsumentów.
