Reserved
Polska moda idzie w świat
- Strategia
- Identyfikacja wizualna
- Identyfikacja werbalna
- Animacja
Projekt BNA wcielał w życie nowe pozycjonowanie najpopularniejszej polskiej marki odzieżowej, która stać się miała pełnoprawną konkurencją dla największych marek modowych pokroju Zara czy H&M. Musieliśmy w designie oddać założenia nowej strategii cenowej i asortymentowej. Zaprojektowaliśmy ikoniczny znak, bazujący na autorskiej typografii. Nowy Reserved stał się marką z globalnej ligi, obecną na ulicach w całej Europie, od Warszawy przez Londyn po Mediolan.
Do współpracy przy projektowaniu logotypu dla Reserved zaprosiliśmy cenionego typografa – Łukasza Dziedzica. Wielomiesięczne próby przyniosły efekt w postaci kultowego znaku, skrojonego pod założenia tożsamości i osobowości marki.
Nowa identyfikacja Reserved znalazła się w corocznym rankingu 100 najlepszych rebrandingów na świecie REBRAND 100 Awards 2012.
Logo Reserved nie tylko wytrzymało próbę czasu w kanałach tradycyjnych, ale też zaczęło świetnie funkcjonować w środowisku cyfrowym.