fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Trevitto

Luksus na twoich zasadach

  • Strategia marki
  • Brand Identity
  • Packaging Design
  • Key Visuals

Są momenty, w których potrzebny jest rebranding totalny, budujący markę od podstaw, adekwatnie do kategorii. Tak było w przypadku Stock Prosecco, gdzie należało przenieść markę ze świata mocnych alkoholi i repozycjonować ją tak, by kulturowo i znaczeniowo wydobyć musującą specyfikę prosecco.
Jak to osiągnęliśmy?
Po pierwsze włoskość: nazwa Trevitto ma w sobie włoskie pochodzenie – region Treviso i włoską dolce vita, beztroskę z odrobiną luksusu. Kolor azzurro, związany z historią i kulturą Włoch, dynastii Savoia ale również w sporcie, jako kolor reprezentacji narodowych.
Po drugie łamanie schematów: Prosecco Trevitto jest przewrotne. Zrywa z elitarnością luksusu, z jego niedostępnością. Tworzy świat luksusu egalitarnego „na moich i twoich zasadach”, na zasadach… Trevitto.

Łączy elementy tradycji z nowoczesną formą i bawi się przewrotnością znaczeń. Tutaj bohaterami nie są herbowe dumne lwy a pełnokrwiste lwice. Tutaj nie trzeba oficjalnej okazji, odświętności, szpilek i garnituru. Celebrować można codzienność – na kanapie z przyjaciółmi. Bo Trevitto jest socjalne - ważna jest chwila, spotkanie, czas spędzony wspólnie, mała celebracja.
Po trzecie: 3 lwice symbolizujące 3 smaki Trevitto (Treviso, Rose, Brut).
Całość tworzy mieszankę Musującą życiem, zgodnie z claimem marki.

Strategia: Dominika Sikora

Branding & Packaging: Tanya Roslyak & Zuza Rawa

Naming: Michał Majczak

Wizualizacje 3D / DTP: Jacek Stankiewicz

KV: Aurelia Milach, Dominika Sikora

Design: Bogusław Gelba, Liza Orłowska

Project Management: Maria Łapiedon

"Trevitto łączy elementy tradycji z nowoczesną formą i bawi się przewrotnością znaczeń. Tutaj bohaterami nie są herbowe dumne lwy a pełnokrwiste lwice. Tutaj nie trzeba oficjalnej okazji, odświętności, szpilek i garnituru. Celebrować można codzienność – na kanapie z przyjaciółmi. Bo Trevitto jest socjalne - ważna jest chwila, spotkanie, czas spędzony wspólnie, mała celebracja."

Dominika Sikora, Brand Consultantka BNA/