Trevitto
Luksus na twoich zasadach
- Strategia marki
- Brand Identity
- Packaging Design
- Key Visuals
Są momenty, w których potrzebny jest rebranding totalny, budujący markę od podstaw, adekwatnie do kategorii. Tak było w przypadku Stock Prosecco, gdzie należało przenieść markę ze świata mocnych alkoholi i repozycjonować ją tak, by kulturowo i znaczeniowo wydobyć musującą specyfikę prosecco. Jak to osiągnęliśmy? Po pierwsze włoskość: nazwa Trevitto ma w sobie włoskie pochodzenie – region Treviso i włoską dolce vita, beztroskę z odrobiną luksusu. Kolor azzurro, związany z historią i kulturą Włoch, dynastii Savoia ale również w sporcie, jako kolor reprezentacji narodowych. Po drugie łamanie schematów: Prosecco Trevitto jest przewrotne. Zrywa z elitarnością luksusu, z jego niedostępnością. Tworzy świat luksusu egalitarnego „na moich i twoich zasadach”, na zasadach… Trevitto.
Łączy elementy tradycji z nowoczesną formą i bawi się przewrotnością znaczeń. Tutaj bohaterami nie są herbowe dumne lwy a pełnokrwiste lwice. Tutaj nie trzeba oficjalnej okazji, odświętności, szpilek i garnituru. Celebrować można codzienność – na kanapie z przyjaciółmi. Bo Trevitto jest socjalne - ważna jest chwila, spotkanie, czas spędzony wspólnie, mała celebracja.
Po trzecie: 3 lwice symbolizujące 3 smaki Trevitto (Treviso, Rose, Brut).
Całość tworzy mieszankę Musującą życiem, zgodnie z claimem marki.
Strategia: Dominika Sikora
Branding & Packaging: Tanya Roslyak & Zuza Rawa
Naming: Michał Majczak
Wizualizacje 3D / DTP: Jacek Stankiewicz
KV: Aurelia Milach, Dominika Sikora
Design: Bogusław Gelba, Liza Orłowska
Project Management: Maria Łapiedon



"Trevitto łączy elementy tradycji z nowoczesną formą i bawi się przewrotnością znaczeń. Tutaj bohaterami nie są herbowe dumne lwy a pełnokrwiste lwice. Tutaj nie trzeba oficjalnej okazji, odświętności, szpilek i garnituru. Celebrować można codzienność – na kanapie z przyjaciółmi. Bo Trevitto jest socjalne - ważna jest chwila, spotkanie, czas spędzony wspólnie, mała celebracja."
Dominika Sikora, Brand Consultantka BNA/

