Tyskie
Tradycja na miarę dzisiaj
- System identyfikacji
- Packaging design
- Strategia marki
Wieloletnia relacja z Kompanią Piwowarską zaowocowała stworzeniem innowacyjnej formuły współpracy, nazwanej przez nas Tyskie Lab. W ramach Labu BNA eksploruje potencjalne zmiany w opakowaniach i systemie identyfikacji, dbając, by Tyskie nieustannie wzmacniało swoją pozycję w kategorii. W 2022 roku wdrożyliśmy wspólnie zmiany, które wydobyły na opakowaniach esencję marki, wzmacniając jej equity i wyróżnialność na półce.
W 2018 roku dokonaliśmy w marce rewolucji – odchodząc od dotychczasowej korony, typografii i szarfy. W roku 2022 postanowiliśmy pójść dalej i wydobyć z marki samą esencję. Czerwony pas, okalający wszystkie nośniki, wraz z hasłem „Przejdźmy na TY” stały się głównymi elementami brandingowymi Tyskiego. Dlatego projektując nową puszkę, jeszcze mocniej wydobyliśmy je na pierwszy plan, kosztem pozostałych elementów.
Świadomie ograniczyliśmy ilość i widoczność pozostałych składowych opakowania, łącząc ikonę marki i browaru – koronę – z najbardziej charakterystyczną częścią logotypu – zespojonymi literami TY. Całość dopełnia subtelna, choć powiększona i odsłaniająca detal ilustracja tyskich browarów. Tak udało nam się połączyć współczesny trend esencjonalizmu z elementami tradycji, tak istotnymi dla marek piwnych i jednego z najstarszych polskich browarów – Tyskich Browarów Książęcych 1629.
Redesign objął całą rodzinę marki, w tym Tyskie Zero, Tyskie Pilsner oraz Tyskie Radler.
W poprzednim rebrandingu wykreowaliśmy silne figury pasa, typografii i korony, które teraz świadomie wyeksponowaliśmy w zupełnie nowym projekcie. Wydobyliśmy na opakowaniach samą esencję marki, nie tracąc nic z jej piwnej tradycji.