Van Pur
Ikona piwowarstwa z serca Europy
- brand identity
- packaging
VAN PUR to marka piwa, która powstała w Polsce podczas zmian gospodarczych lat 90-tych. Chociaż sama z biegiem lat nieco zanikła, Grupa Van Pur stała się jednym z czterech największych polskich producentów, z portfolio obejmującym ponad kilkanaście marek, w tym popularne na rodzimym rynku piwo Łomża.
Jednak to właśnie piwo Van Pur, imiennik całej grupy, jest najstarszym i jednym z bardziej znaczących w ofercie. Razem z Klientem przeszliśmy proces redefinicji marki, tak by stała się flagową marką eksportową, która oddaje lata doświadczenia, tradycji i rzemiosła - najlepszy produkt z serca Europy. Wprowadzenie nowych receptur inspirowanych piwami belgijskimi stanowiło kluczowy element repozycjonowania.
Podczas rebrandingu przedstawiliśmy graficznie dialog pomiędzy przeszłością i przyszłością.
System symboli dziedzictwa piwowarskiego: ręcznie wykreślony herb, klasyczne pieczęcie, przełamaliśmy odświeżonym, współczesnym logotypem i bogatą paletą kolorystyczną oddającą różne style piwa. Całości dopełnił nowy projekt butelki o pojemności 330 ml.
Nowa marka Van Pur jest obecna na ponad 40 rynkach zagranicznych w Azji, Afryce i Europie. Jej ponadczasowy design jest świadectwem europejskiego dziedzictwa i zaangażowania w doskonałość piwowarską.
System symboli dziedzictwa piwowarskiego: ręcznie wykreślony herb, klasyczne pieczęcie, przełamaliśmy odświeżonym, współczesnym logotypem i bogatą paletą kolorystyczną oddającą różne style piwa. Całości dopełnił nowy projekt butelki o pojemności 330 ml.