fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Winiary Ketchup

Magiczny składnik

  • Packaging identity
  • Packaging concept
  • Key visuals
  • Product visualisations

Jak to możliwe, że marka słynna z majonezów, przypraw, kostek rosołowych i „Pomysłów na…“, czyli ekspertka od smaku Polaków, nie miała dotąd mocnej pozycji w kategorii ketchupów? Naszym zadaniem było to zmienić.

Punktem wyjścia było proste, ale kluczowe odkrycie: dla Polaków ketchup to demokratyczny dodatek – luz przy stole, smak dzieciństwa, sposób na niejadków. A przede wszystkim: esencja pomidorowego smaku. Na podstawie badań i pozycjonowania od CPC Brand Consultants stworzyliśmy koncept ketchupu jako magicznego składnika, z którym wszystko smakuje lepiej. Bezwzględnie pysznego, radosnego, ekspresyjnego.

Nowe opakowanie przełamuje powagę półki i od pierwszego spojrzenia niesie smakową obietnicę od Winiary – poprzez kolor, żółtą ramę i energię.

Product photo credits:
Studio Zielnik https://studiozielnik.com/
Agencja BITEME Concept Group https://www.bitemeconcept.pl/
Zespół Winiary (Nestle): David Dueńas Flores,Justyna Łada-Żyłowska, Zofia Wasążnik
Zespół CPC Brand Consultants: Antoni Trela Kamila Ziober Natalia Anielska
Zespół BNA:
Concept & Packaging Andrzej Rozen, Tanya Roslyak, Jarek Jurga, Martyna Biskupska, Boguslaw Gelba, Martyna Synkiewicz, Lucyna Zych, Jacek Stankiewicz, Mateusz Białek, Patryk Grabowski
Key Visuals: Liza Orlowska, Michał Drabik