Album na 20-lecie Brand New Attitude
Z okazji naszego jubileuszu 20-lecia przekazujemy Państwu album pt. „20/20” – pierwszą na polskim rynku kompleksową publikację poświęconą projektowaniu marek.
To kompendium wiedzy na temat brandingu, rozumianego jako praktyka odkrywania tożsamości marki, produktu, osoby czy organizacji. Znajdą w nim Państwo zbiór 20 projektów klasycznych i 20 niekonwencjonalnych, które prezentują najciekawsze realizacje agencji BNA. Na publikację składa się również 20 esejów autorstwa rynkowych ekspertów, klientów oraz twórców komunikacji. Album to także historia przemian gospodarczych w Polsce po 1989 roku, opowiedzianych przez pryzmat rozwoju rynku usług marketingowych. Publikacja jest jednocześnie prezentacją wartości BNA – pokazujemy, że w każdej firmie leży potencjał do bycia wielką marką.
Album adresujemy nie tylko do marketerów, ale też akademików czy przedsiębiorców budujących swoje firmy. Drukowana wersja albumu jest edycją limitowaną. W ograniczonym nakładzie jest dostępna nieodpłatnie za pośrednictwem strony album.bna.pl. Zdecydowaliśmy się także udostępnić album w formacie pdf – tak, by mogli z niego swobodnie korzystać adepci rynku czy uczelnie.
Mamy nadzieję, że dzięki albumowi „20/20” odkryją Państwo na nowo nie tylko 20 lat historii polskiego rynku reklamy i brandingu, lecz także znajdą w nim mnóstwo ciekawych case’ów oraz inspiracji, które pozwolą jeszcze lepiej zrozumieć jak działa dobry branding.
Pozdrawiamy serdecznie, życząc miłej lektury,
Twórcy BNA