Branding to narzędzie transformacji biznesu
Znacząca marka zaczyna się od odkrycia potencjału drzemiącego w firmie i zrozumienia zasad rynkowej gry, której jest ona częścią.
Wymaga precyzyjnego zdefiniowania idei i wyrażenia jej w instynktownie zrozumiałym koncepcie: nazwie, produkcie, języku, designie.
Dzięki temu staje się realnym doświadczeniem poruszającym pracowników, klientów i rynek.
Proces
Strategia pomaga znaleźć miejsce na wizję organizacji w kategorii, kulturze, życiu klienta. Tworzymy koncept, który daje marce klarowny kierunek i przekłada się na realne działania.
Analiza konsumencka
Purpose i wizja marki
Esencja marki i pozycjonowanie
Architektura marki i portfolio
Naming
Design sprawia, że strategia ożywa, a tożsamość marki zyskuje poruszającą formę. Wymaga precyzyjnego kodowania znaczeń, adekwatności i efektowności. Tylko wtedy przynosi realne rezultaty.
Tożsamość językowa
Projektowanie opakowań
Rozwój nowego produktu
Audio i aroma branding
User interface branding
Wdrożenie to moment zaszczepienia wizji w pracownikach i odbiorcach. Kluczowy dla skuteczności zmiany. Na tym etapie budujemy zaangażowanie ludzi, w których działaniu urzeczywistnia się marka.
Aktywizacja organizacji
Launch marki
Warsztaty wdrożeniowe
Brand Manual
Brand Book