fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

BNA - Usługi

Branding to narzędzie transformacji biznesu

Znacząca marka zaczyna się od odkrycia potencjału drzemiącego w firmie i zrozumienia zasad rynkowej gry, której jest ona częścią.

Wymaga precyzyjnego zdefiniowania idei i wyrażenia jej w instynktownie zrozumiałym koncepcie: nazwie, produkcie, języku, designie.

Dzięki temu staje się realnym doświadczeniem poruszającym pracowników, klientów i rynek.

Proces

Strategia

Design

Wdrożenie

Strategia pomaga znaleźć miejsce na wizję organizacji w kategorii, kulturze, życiu klienta. Tworzymy koncept, który daje marce klarowny kierunek i przekłada się na realne działania.

Diagnoza marki i kategorii
Analiza konsumencka
Purpose i wizja marki
Esencja marki i pozycjonowanie
Architektura marki i portfolio
Naming

Design sprawia, że strategia ożywa, a tożsamość marki zyskuje poruszającą formę. Wymaga precyzyjnego kodowania znaczeń, adekwatności i efektowności. Tylko wtedy przynosi realne rezultaty.

Tożsamość wizualna
Tożsamość językowa
Projektowanie opakowań
Rozwój nowego produktu
Audio i aroma branding
User interface branding

Wdrożenie to moment zaszczepienia wizji w pracownikach i odbiorcach. Kluczowy dla skuteczności zmiany. Na tym etapie budujemy zaangażowanie ludzi, w których działaniu urzeczywistnia się marka.

Projektowanie doświadczeń marki
Aktywizacja organizacji
Launch marki
Warsztaty wdrożeniowe
Brand Manual
Brand Book

Wnikliwa analiza marki, zdiagnozowanie jej kondycji i zaprezentowanie szeregu rozwiązań... Wspólna praca nad marką Reserved przyniosła wiele pozytywnych skutków.

Marek Małyszko, Brand Manager Reserved

Zależało nam, by branding Ekstraklasy był czymś więcej niż banalną wariacją na temat piłki. BNA udało się to w całej rozciągłości.

Łukasz Łazarewicz, Dyrektor Marketingu Ekstraklasa

Dzięki BNA zmieniliśmy wszystko, od nazewnictwa po labeling – od przywieszki po wszywkę, na samochodzie kończąc.

Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu House

Zaprojektowany znak oraz system identyfikacji wizualnej podkreślają i umacniają wysoką pozycję Grupy Paradyż na rynku, jej doskonałą jakość i bogatą ofertę.

Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Paradyż

Koncepcje [logo i systemu marki Empik] charakteryzują się oryginalnością i nowoczesnością, powstały na podstawie wnikliwych i rzetelnych analiz. Odpowiadają na wyzwania, przed jakimi marka, w miarę swojego rozwoju, staje.

Zofia Korecka-Rejczak, Head of Marketing Empik

Nowoczesne, oryginalne i odważne kreacje zwiększają widoczność produktu na półce i są pozytywnie odbierane przez konsumentów.

Anna Malinowska, Marketing Maneger Polsoja

Nagrody