fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Clicktrans

Prosty sposób na trudne przesyłki

  • Brand identity
  • Brand design
  • Design system
  • UI i UX design
  • Digital product design
  • Digital brand manual

Clicktrans nie jest firmą transportową, tymczasem gdy zaczynaliśmy współpracę tożsamość wizualna plasowała markę w kategorii małych firma kurierskich walczących ceną z dużymi międzynarodowymi koncernami. Nie przystawało to ani do działania, ani do ambicji marki.

W trakcie analiz odkryliśmy, że Clicktrans jest disruption, które stawia swoją kategorię na głowę poprzez rozumienie potrzeby klienta. To międzynarodowy marketplace, który pomaga ludziom znaleźć transport dla najbardziej problematycznych przesyłek.

Chcesz przewieźć szafę z Krakowa do Oslo? Klik i już. To tak proste jak przeciąganie przedmiotów kursorem po mapie. Ideę strategiczną zamknęliśmy w haśle: “Łatwy sposób na trudne przesyłki.”

Dopełniliśmy koncept wizualną metaforą drag & drop, by zarówno w logo jak i całym systemie oddać sedno usługi. Zaprojektowaliśmy całościowy branding i koncept UX/UI nowej strony internetowej.

Zmiana pozwoliła pokazać Clicktrans jako znaczący, międzynarodowy, digitalowy start-up, ale też w symboliczny i intuicyjnie zrozumiały sposób zobrazować ideę przewodnią.

Dzięki rebrandingowi udało nam się uplasować Clicktrans w adekwatnej kategorii. To jeden z tych projektów, gdzie rezultat pracy strategicznej i kreatywnej momentalnie przenosi markę do innej ligi.

Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA