Dandy’s
Owoc kreatywności
- NPD
- Naming
- Logo
- Packaging design
- Key visuals
- Materiały promocyjne
- Sesja zdjęciowa
Brief był precyzyjny, choć nieformalny. „Proszę mi wymyślić taką markę, która dobrze opisze takie niecodzienne smaki miksu piwa i owoców. Czasem naprawdę zaskakujące, takie wręcz ekscentryczne! Ale o wyjątkowo dobrym guście i smaku. Aha, i żeby to było nowoczesne, ale jednak też piwne. I nie polskie, tylko uniwersalne, dla konsumenta od Lizbony po Tbilisi, a może nawet dalej, bo będzie to nasz produkt eksportowy!”
Klient – Browary Łódzkie – to polski browar ze 150-letnią tradycją, który produkuje piwo sprzedawane w kraju i w różnych regionach świata. Marka Dandy’s jest jednym z wielu piwnych konceptów brandingowych, które wdrożyliśmy razem z Browarem, realizując różne pozycjonowania na licznych rynkach.