fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dandy’s

Owoc kreatywności

  • NPD
  • Naming
  • Logo
  • Packaging design
  • Key visuals
  • Materiały promocyjne
  • Sesja zdjęciowa

Brief był precyzyjny, choć nieformalny. „Proszę mi wymyślić taką markę, która dobrze opisze takie niecodzienne smaki miksu piwa i owoców. Czasem naprawdę zaskakujące, takie wręcz ekscentryczne! Ale o wyjątkowo dobrym guście i smaku. Aha, i żeby to było nowoczesne, ale jednak też piwne. I nie polskie, tylko uniwersalne, dla konsumenta od Lizbony po Tbilisi, a może nawet dalej, bo będzie to nasz produkt eksportowy!”

Klient – Browary Łódzkie – to polski browar ze 150-letnią tradycją, który produkuje piwo sprzedawane w kraju i w różnych regionach świata. Marka Dandy’s jest jednym z wielu piwnych konceptów brandingowych, które wdrożyliśmy razem z Browarem, realizując różne pozycjonowania na licznych rynkach.