fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Diagnostyka

Nowy standard w trosce o zdrowie

  • Strategia marki
  • Architektura marki
  • Tożsamość wizualna
  • Tonalność marki
  • Branding witryn
  • Brand interior design
  • Brand manual
  • Brand book

Dbamy o swój wygląd, jemy zdrowiej, ćwiczymy. Jednak prawdziwa troska o zdrowie zaczyna się od badań, a tych nie lubimy i nieintencjonalnie je omijamy. W związku z tym uczyniliśmy Diagnostykę prostszą, przystępniejszą i przyjaźniejszą. Czyli taką, jaka powinna być każda instytucja medyczna.

Dzisiaj Diagnostyka wyznacza nowy standard w kategorii w zakresie stosowanych technologii, udogodnień i empatycznego podejścia do pacjentów. Tym samym zachęca do wzięcia zdrowia w swoje ręce, by każdy mógł czerpać z życia więcej+.

Fundamentalną zmianą jest sposób myślenia o naszej roli. Jeszcze do niedawna mówiliśmy „my” – jesteśmy największą siecią laboratoriów, mamy najszerszą ofertę i najwięcej placówek. Od teraz chcemy mówić „Wy”. Wy jesteście dla nas najważniejsi, troszczymy się o Wasze zdrowie, dbamy o Wasze bezpieczeństwo. Chcemy, abyście nas chętnie wybierali.

Jakub Swadźba, Prezes Zarządu Diagnostyka S.A.