fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

House

Dress the feeling

  • Strategia marki
  • Brand manifesto
  • Brand design
  • Wytyczne komunikacyjne

Nowy House to marka, która zaprasza młodych ludzi do kontaktu z własnymi emocjami i wyrażania ich poprzez ubiór. Stworzyliśmy strategię marki i uniwersalny system identyfikacji, dający House nowoczesny look i pozwalający kreować omnichannelowe doświadczenie – od metki po kartę produktu na stronie WWW.

Marka House, należąca do grupy LPP, postanowiła po ponad 20 latach dokonać rebrandingu i opowiedzieć się światu na nowo. BNA miało sprawić, że marka będzie docierać do młodszej grupy docelowej. By to zrobić, musieliśmy wyostrzyć ideologię House, tak by stała się ona istotna kulturowo, oraz wytworzyć funkcjonalny język wizualny.

Wywiady eksperckie i badania etnograficzne z młodymi konsumentami umożliwiły nam lepsze zrozumienie potrzeb i napięć ogniskujących się wokół mody. Okazało się, że pokolenie Z nie myśli o swojej tożsamości jako o stałym zestawie cech. Tożsamość jest dla nich zmienna, płynna, rekonstruowana na nowo. Młodzi mogą mieć wiele twarzy, w zależności od nastroju czy okoliczności, i czuć się w nich wszystkich równie prawdziwie.

Z kolei szerokie analizy designu i komunikacji pozwoliły nam zrozumieć, jak skonstruować system brandingowy w kategorii. Okazało się, że funkcjonalny system identyfikacji w kategorii fast fashion to nie taki, który najlepiej portretuje jej unikalność, ale taki, który pasować będzie do szybko rotujących trendów i różnorodnych estetyk kolekcji (często posiadających własną oprawę graficzną).

Inspiracje i syntezę odkryć strategicznych odnaleźliśmy w nazwie. House jako miejsce dla wszystkich, gdzie każdy może czuć się jak u siebie, niezależnie od nastroju, usposobienia, zainteresowań czy stylu. House jako pojemna przestrzeń, która zachęca, by eksperymentować i wyrażać siebie.