fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

mBank

Prawdziwa ikona mobilności

  • Analiza brandlook
  • Koncept marki
  • Brand identity
  • Kodyfikacja

BRE Bank, mBank i MultiBank, pierwotnie oddzielne byty w ramach jednej grupy, przekształciliśmy we wspólną markę korzystającą z tożsamości i siły mBanku. Nowy system brandingowy odmieniał kolory marki w zależności od segmentu klientów. Nowe logo łączyło łowicki pas i kod kreskowy, symbolizując zdolność banku do precyzyjnego odczytywania potrzeb klientów. Po kilku latach wróciliśmy do mBanku, by dostosować markę do środowiska cyfrowego.

Uwspółcześniliśmy kolorystykę, layouty komunikacyjne, ilustracje, a przede wszystkim zaprojektowaliśmy autorski font. Nowy krój jest nowoczesny, geometryczny i świetnie się skaluje, a dzięki zastosowaniu szeryfów nadal ma w sobie przyjazność i wyrazistość, za które klienci tak cenią mBank.