McCafe
Coffee = feel good moments
- System identyfikacji
- Portfolio produktowe
- Naming dla produktów
- Projekt counteru McCafé
- Art direction sesji zdjęciowej
- Brand manual
Choć McCafé funkcjonowało pod szyldem McDonald’s, było od niego istotnie różne. Poprzez osadzenie w kodach wizualnych klasycznej kawiarni nie przystawało do energetycznej, patrzącej w przyszłość marki głównej.
Naszą ambicją było wypracowanie wizji McCafé na wzór McDonald’s. Nie chodziło nam jedynie o zmianę tożsamości wizualnej, ale o nowy service concept wyrażający purpose marki. Tak stworzyliśmy ikonę kawy na wynos – pysznej i dostępnej dla każdego.
Identyfikacja jest hołdem dla nowego portfolio produktowego, z którego zniknęły ciasta serwowane na porcelanowej zastawie, a w ich miejsce pojawiły się ciastka i ciasteczka o McDonaldowych nazwach. Także każda kawa to teraz marka, co widać na podkreślających smak i charakter fotografiach.
Całość została oprawiona nawiązującymi do produktów minimalistycznymi ilustracjami. Nadgryzione ciastka, okruszki, płynąca kawa wprowadzają do wizerunku McCafé taste appeal, lekkość i zabawę adekwatną do nowej kultury picia kawy. Smacznego!