fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

McCafe

Coffee = feel good moments

  • System identyfikacji
  • Portfolio produktowe
  • Naming dla produktów
  • Projekt counteru McCafé
  • Art direction sesji zdjęciowej
  • Brand manual

Choć McCafé funkcjonowało pod szyldem McDonald’s, było od niego istotnie różne. Poprzez osadzenie w kodach wizualnych klasycznej kawiarni nie przystawało do energetycznej, patrzącej w przyszłość marki głównej.

Naszą ambicją było wypracowanie wizji McCafé na wzór McDonald’s. Nie chodziło nam jedynie o zmianę tożsamości wizualnej, ale o nowy service concept wyrażający purpose marki. Tak stworzyliśmy ikonę kawy na wynos – pysznej i dostępnej dla każdego.

Identyfikacja jest hołdem dla nowego portfolio produktowego, z którego zniknęły ciasta serwowane na porcelanowej zastawie, a w ich miejsce pojawiły się ciastka i ciasteczka o McDonaldowych nazwach. Także każda kawa to teraz marka, co widać na podkreślających smak i charakter fotografiach.

Całość została oprawiona nawiązującymi do produktów minimalistycznymi ilustracjami. Nadgryzione ciastka, okruszki, płynąca kawa wprowadzają do wizerunku McCafé taste appeal, lekkość i zabawę adekwatną do nowej kultury picia kawy. Smacznego!