fbpx

Strona korzysta z plików cookies m.in. w celu poprawienia dostępności, personalizacji, do celów marketingowych czy do zbierania danych o ruchu na stronie. W każdej chwili możesz je wyłączyć. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Polityce Prywatności.

Wakacje.pl

Urlop zaczyna się tutaj

  • Stategia marki
  • Brand identity
  • Visual identity
  • Claim marki
  • Elementy UI design
  • Audiobranding
  • Brand manual

Platforma Wakacje.pl to ogólnopolski serwis internetowy z rozległą bazą ofert wypoczynku w Polsce i za granicą. Jednak to nie sprzedaż wakacji, jak w przypadku tradycyjnych biur podróży, jest rdzeniem tożsamości marki.

Po analizach odkryliśmy, że istota Wakacje.pl tkwi w rozwiązaniu napięcia, którego doświadcza prawie każdy wybierając się na wczasy: "planowanie kilku dni w raju wymaga tygodni lub miesięcy żmudnego przeglądania ofert i planowania".

Wakacje.pl odczarowują to doświadczenie. Dzięki marce, przewodniku w procesie, znalezienie wakacji jest tak łatwe, że staje się ich inspirującym początkiem, nie przeszkodą na drodze. Idee strategiczną wyraziliśmy w haśle: "Urlop zaczyna się tutaj".

Design marki jest wizualnym odzwierciedleniem tej obietnicy. Oparty na żywej palecie kolorystycznej, pobudza wyobraźnie i nawiązuje do emocji towarzyszących wakacjom. System oparty na ilustracjach i zestawie ikon, oraz nowoczesny UI pomaga marce osiągnąć cel – sprawić, by szukanie wakacji było przyjemnością, nie udręką.

Design Wakacje.pl jest wizualnym odzwierciedleniem idei przewodniej "Urlop zaczyna się tutaj". Oparty na żywej palecie kolorystycznej pobudza wyobraźnie i nawiązuje do emocji towarzyszących wakacjom.

System oparty na ilustracjach i zestawie ikon oraz nowoczesny UI pomaga marce osiągnąć cel – sprawić, by szukanie wakacji było przyjemnością, nie udręką.

Projekt dla Wakacje.pl był wyzwaniem. Koncept musiał z jednej strony łączyć przyjemny, pełen pozytywnych emocji, a zarazem różnorodny produkt skierowany do wszystkich, z siłą i pozycją marki, będącej liderem rynku agencyjnego w Polsce. Wakacje.pl są obecne na rynku ponad 20 lat, przez ostatnie 10 z tym samym logo. Finalny efekt jest zatem efektem intensywnej pracy nad istotą marki z jej nowymi możliwościami i potrzebami.

Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner BNA/